30/10/2021

Ons clubjaar is op 7 september 2021 weer gestart met onze eerste diner avond. Uiteraard met inachtneming van de Corona regels kunnen we weer starten met onze club activiteiten.
Zowel elkaar weer ontmoeten als ook het weer opstarten van onze acties. Poffertjes bakken op Delft lichtjesavond,  en alweer de vijfde editie van onze AvL Bridgedrive samen met de Peetfamilie van Virgiel. Ook nieuwe initiatieven staan in de startblokken, de leeuwtjes speurtochten in de kerstvakantie en het voorjaar (voor de kleine jeugd) en een ambitieus plan om een sponsor fietstocht in het voorjaar te organiseren (thema rondom voedsel en het terugbrengen van verspilling).

Naast deze acties is er natuurlijk ook nog onze maandagavond inspiratie, met boeiende sprekers over een breed scala van onderwerpen.

Afgelopen maandag 18 oktober was dit Adriënne Rombout van Art Works Well. Zij is de ontwerpster en drijvende kracht van de “compassie beren” die in diverse medische centra zijn gerealiseerd, een mooi gebaar voor de zorgmedewerkers.

Heel veel plantjes maken een prachtige en kleurrijke beer.

We kijken uit naar een mooi en inspirerend clubjaar waarbij we met aandacht voor elkaar en onze omgeving een mooie invulling geven aan ons motto “we serve”