10/09/2017

Wat een mooi gezicht was dat afgelopen weekend op de Markt in Delft.

foto van Lionsclub Delft Antoni van Leeuwenhoek.

De eerste actiedag in het kader van 100 jaar Lions is geslaagd. Met de 3 Delftse Lions clubs hebben we een spinning event gehouden. De sfeer was erg goed evenals de opkomst. Dank aan alle deelnemers, instructeurs, sponsoren, supporters en iedereen die bij de organisatie betrokken is geweest en die dit event hebben mogelijk gemaakt.

Voor een uitgebreide foto impressie en meer informatie over het goede doel ' Vakantiebank Delft' kijk op Lionsactiesdelft.nl/spinning

Ook in de media zijn er diverse artikelen geplaats rondom het 100 jarig Lions lustrum en de acties die we gezamelijk met de 3 Delftse Lions clubs ondernemen.

Delft op zondag

Delftse Post

Algemeen Dagblad Delft editie

Op naar onze volgende acties op zaterdag 16 september Lions acties Delft.

Dan gaan we tijdens de Doedag op verschillende locaties in Delft. ’s Avond sluiten we de viering van 100 jaar Lions International af met ons grote Galadiner.