29/06/2024

Ruim 2.500 euro. Dat was de opbrengst van de 7de bridgedrive van Lionsclub Delft Antoni van Leeuwenhoek. Lions Arno Wijtenburg, Martin Wilmink en Bionda Dunnewijk overhandigden afgelopen week de cheque aan het bestuur van Stichting de Peetfamilie. Deze stichting, onderdeel van de Delftse studentenvereniging Sanctus Virgilius, organiseert elk jaar tijdens Hemelvaart een activiteit voor 15 mensen met een ernstige beperking.

Het Hemelvaart-evenement was ook dit jaar weer een groot succes, vertelden de bestuursleden van de Peetfamilie. 'Mede dankzij de bijdrage van Lions Antoni van Leeuwenhoek kunnen we alle deelnemers elke keer een prachtig programma aanbieden. Als je ziet hoe iedereen geniet... hartverwarmend. Dus: mede namens hen onwijs bedankt.' Arno Wijtenburg gaf hierop aan dat de Lionsclub nu al uitkijkt naar de volgende, 8ste, bridgedrive in sociëteit Virgiel. Die staat gepland voor begin volgend jaar.