03/12/2017

Draag bij aan iets extra's in de kratten voor klanten van de Voedselbank

Opnieuw zamelen de Lionsclubs in Nederland DE punten in voor het goede doel. De actie wordt ruimhartig ondersteund door Douwe Egberts. Gedurende de laatste actie in februari kwamen 57.000.000 waardepunten in de verzameldozen terecht, wat het aantal van 108.567 pakken koffie opleverde voor 121 VOEDSELBANKEN.

Zo mochten wij de Voedselbank Delft 2890 pakken koffie 'overhandigen'. Nog altijd staan ruim 400 gezinnen ingeschreven bij de Voedselbank. Deze gezinnen kijken uit naar een pak koffie............. voor hen iets extra's!

De Lionsclubs 'Antoni van Leeuwenhoek', 'Delft' en ‘Pijnacker-Nootodrp’ hebben zich daarom net als andere jaren weer ingezet om in vrijwel alle supermarkten van Delft en Den Hoorn en 2 apotheken in Delft  een grote Inzamelingsdoos te kunnen neerzetten om de punten (liefst in zakje of envelop)  in te deponeren. Nog prettiger is het wanneer die punten al geteld zijn.

Vrijwel iedereen heeft ergens nog wel DE waardepunten bewaard. En wie eerder zijn punten aan deze actie heeft gedoneerd, heeft natuurlijk in het afgelopen jaar door gespaard.

De dozen zullen de gehele feestmaand december bij de supermarkten blijven staan.

Uw bijdrage aan deze simpele maar prachtige actie is van harte welkom!!

Wij verheugen ons op uw bijdrage en op een schitterend resultaat, waarvan wij u te zijner tijd weer op de hoogte zullen brengen.