09/02/2020

Inschrijvingen Bridgedrive 2020 editie is gesloten,

We zitten 'Vol', we hebben nu 54 paren ingeschreven en nog 2 paren op de reserve lijst staan.

We kijken er naar uit om komende zaterdag 15 feb 2020 jullie weer te mogen ontvangen.

Als actie voor het goede doel “Stichting De Peetfamilie”.

De bridgedrive wordt gehouden in het Sociëteitgebouw van Sanctus Virgilius (Het voormalig St. Barbaraklooster) aan de Oude Delft 57, Delft.  Inloop vanaf 10.00 uur,  start bridgedrive om 10.30 uur, einde ca. 17.00 uur. Evenals vorige jaren zijn er ook Meesterpunten te behalen.

Koffie met gebak, liefdevol bereide lunch met mooi glas wijn. Prijzen in natura en wijnproeverij als afsluiter !

De opbrengst van de bridgedrive gaat naar het goede doel: De Peetfamilie, een Stichting binnen Studentenvereniging Sanctus Virgilius. Elk jaar tijdens hemelvaart worden 15 mensen met een ernstige beperking in de watten gelegd door 40 studenten van studentenvereniging KSV Sanctus Virgilius uit Delft (De Peetfamilie) ondersteund door professionele begeleiding.

de website van de Peetfamilie: https://www.peetfamilie.nl/