De Peetfamilie (www.peetfamilie.nl) is een stichting binnen de Katholieke Studentenvereniging Sanctus Virgilius. Elk jaar tijdens Hemelvaart worden 15 mensen met een ernstige beperking in de watten gelegd én adequaat medische begeleid door een 40-tal studenten van deze Delftse studentenvereniging.
De bridgedrive werd gehouden in het sociëteitsgebouw van Sanctus Virgilius, het voormalig Sint-Barbaraklooster, Oude Delft 57. Dit keer waren er maar liefst 47 paren, die ook officiële Bridge Meesterpunten konden vergaren, onder leiding van de gecertificeerde wedstrijdleider Guus Mooibroek. De deelnemers aan de bridgedrive werden ontvangen in de monumentale Prestigezaal, die speciaal voor de gelegenheid was omgebouwd tot een gezellige ruimte waar koffie, thee en door leden van de Lions zelf gebakken taarten klaarstonden. 'Heel AvL Bakt' was werkelijkheid geworden. Er was voldoende mogelijkheid om kennis te maken met elkaar, met vertegenwoordigers van Lions en het bestuur van Stichting de Peetfamilie.