08/11/2023

Bridgeliefhebbers hebben iets om naar uit te kijken. Zaterdag 20 januari 2024 organiseert Lions Club Delft Antoni van Leeuwenhoek voor de 7e keer de populaire bridgedrive ter financiële ondersteuning van 'Stichting de Peetfamilie'. Inloop vanaf 10.00 uur, aanvang van de wedstrijd om 10.30 uur.

De bridgedrive is als vanouds in het Sociëteitsgebouw van studentenvereniging Sanctus Virgilius, het voormalig Sint Barbara Klooster aan de Oude Delft 57 te Delft. De opbrengst komt ook dit jaar geheel ten goede aan de Peetfamilie. Gezien alle prijsstijgingen ontkomen wij er helaas niet aan om het inschrijfgeld te verhogen, hopelijk hebt u daarvoor begrip. Vergeet niet dat u ook samen met uw partner weer wordt ontvangen met zelfgebakken taarten en een heerlijke lunch krijgt aangeboden. Ook zijn er meesterpunten en mooie prijzen te winnen. Dit dank zij de medewerking van vele ondernemers in Delft. Hierdoor hopen wij in staat te zijn om voor de Peetfamilie een mooie opbrengst te realiseren.

De Peetfamilie (www.peetfamilie.nl) is een stichting binnen Studentenvereniging Sanctus Virgilius. Elk jaar tijdens Hemelvaart worden 15 mensen met een ernstige beperking in de watten gelegd door een 40-tal studenten van studentenvereniging KSV Sanctus Virgilius uit Delft en de benodigde medische begeleiding. De vorige bridgedrive leverde maar liefst 2.500 euro op voor dit mooie doel.

Meld u snel aan
Aanmelden kan door een mail te sturen naar lions.delft.avl@gmail.com o.v.v. de namen en eventueel NBB-nummers van u en uw partner, alsmede 60 euro per paar over te maken op rekeningnummer NL73KNAB0255525109 t.n.v. M.T.H. Vuurens- Mulder o.v.v. Bridgedrive 2023. Pas na ontvangst van uw inschrijfgeld is uw inschrijving definitief. Let op: vol = vol.

Donaties van harte welkom
Vorig jaar heeft een trouwe deelnemer die helaas verhinderd was een bedrag overgemaakt voor het goede doel, waar wij en de Peetfamilie erg blij mee waren. Wij proberen steeds een zo goed mogelijk resultaat te bereiken voor de Peetfamilie, omdat zonder onze bijdrage een aantal activiteiten tijdens het weekend met de cliënten moet vervallen. Daarom zijn ook alle extra bijdragen zeer welkom op het hiervoor vermelde rekeningnummer!